مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 08:402021-01-15ورزشي

ایران رییس تشریفاتی فوتسال آسیا/ منفعل و بی اثر مثل مهدی تاج!


در حالی که طی یک ماه گذشته تصمیمات و اظهارنظرها درباره سرنوشت مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به اوج خود رسیده، ایران با وجود داشتن ریاست کمیته فوتسال آسیا بسیار منفعل عمل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماجرای ریاست ایران در کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون آسیا بسیار عجیب و ناراحت کننده است.

تصمیم گیری ها درباره برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال 2020 و 2021 نشان داد که ایران تا چه اندازه در این بخش منفعل و بی خاصیت عمل کرده است.

ریاست کمیته فوتسال آسیا در سال های گذشته همواره در اختیار ایرانی ها بوده اما نقش فعال، سازنده و تاثیرگذار در این دوره ها بسیار متفاوت بوده است.

شاید عباس ترابیان را باوجود نقدهایی که در بخش های دیگر به وی وارد است، بتوان یکی از مدیران تاثیرگذار ایران در حوزه فوتسال آسیا دانست.

ارتباطات قوی ترابیان و تسلط بر زبان انگلیسی باعث شده بود این رییس سابق کمیته فوتسال ایران، حوزه فعالیت ها و تصمیم سازی هایش را به قاره آسیا تحمیل کند و همواره ایران در متن اتفاقات قرار داشت.

بعد از ترابیان، پست ریاست فوتسال آسیا به علی کفاشیان رسید.

کفاشیان هرچند به اندازه ترابیان در حوزه فوتسال قاره فعال نبود اما در هر صورت با مشغله هایی که داشت، مسائل را پیگیری می کرد و طرح ها و ایده های داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران رییس تشریفاتی فوتسال آسیا/ منفعل و بی اثر مثل مهدی تاج!

ایران رییس تشریفاتی فوتسال آسیا/ منفعل و بی اثر مثل مهدی تاج!