مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 09:252021-01-15بين الملل

حاکمان سعودی تبدیل به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی شده اند


دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل تصریح کرد: متاسفانه حاکمان سعودی اکنون به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم تروریستی و جعلی اسراییل در منطقه مبدل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل حرف های آشفته وزیر خارجه عربستان سعودی و اتهام بی اساس به جمهوری اسلامی ایران را تکراری و کسل کننده خواند و گفت: ریاض باید به جنگ علیه مردم مظلوم یمن و کشتار زنان و کودکان یمنی پایان دهد.

معاون سابق وزارت امور خارجه ادامه داد: حمایت آشکار و پنهان ریاض از تروریسم تکفیری و داعش در منطقه، بر همگان، بویژه مردم عراق و سوریه در این سال ها به روشنی اثبات شده است.

وی افزود: متاسفانه حاکمان سعودی اکنون به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم تروریستی و جعلی اسراییل در منطقه مبدل شده و در مقابل کشورهای مسلمان منطقه رفتاری غیر سازنده دارند.

امیرعبداللهیان ریاض را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان و منطقه فرا خواند و خاطرنشان کرد: حاکمان عربستان بهتر است سیاست جنگ افروزی، پرورش تروریسم و همراهی علیه تحریم ملت ها را متوقف کنند.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل در پایان اظهار داشت: بی تردید به نفع ریاض است که به همسایگان و اهالی منطقه و جمهوری اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمان سعودی تبدیل به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی شده اند

حاکمان سعودی تبدیل به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی شده اند