مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 10:152021-01-15اقتصادي

بازار قیصریه اردبیل گازدار می شود


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: بازار تاریخی اردبیل به نام قیصریه گازدار شده و مشکل سیستم گرمایشی در این بازار رفع خواهد شد.

- صدیف بدری 26 دی ماه در جلسه بازآفرینی شهری در استانداری اردبیل با حضور مدیرعامل وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: چهارمین سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری را در سال جاری به استان اردبیل شاهد بودیم که در این سفر ضمن بازدید از رسته های مختلف بازار تاریخی اردبیل، از محلات 13گانه نیز دیدن کردند.

وی ضرورت مرمت و بازسازی بازار تاریخی اردبیل را به عنوان هویت شهری یادآور شد و تصریح کرد: از لحاظ سیما و منظر شهری باید این بازار تاریخی و سنتی احیا و بازسازی شود که قرار شد معاون وزیر راه و شهرسازی در این زمینه 16 میلیارد تومان اعتبار تأمین کند تا بازسازی رسته زنجیرلو، برنج فروشان، پنبه فروشان و دمیرچی انجام شود.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی بیش از دو ساعت از بخش های مختلف بازار تاریخی و همچنین سرای امام جمعه که به تازگی مورد مرمت قرار گرفته، بازدید کردند تا از نزدیک در جریان مشکلات صاحبان صنفی در این مجموعه و ایرادات و اشکالات روند بازسازی در بازار تاریخی اردبیل قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار قیصریه اردبیل گازدار می شود

بازار قیصریه اردبیل گازدار می شود