مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 10:452021-01-15سياسي

مهلت یکماهه دستگاه قضایی هرمزگان به منطقه آزاد قشم


رییس کل دادگستری هرمزگان تأکید کرد: سازمان منطقه آزاد قشم و جهاد کشاورزی استان موظف هستند ظرف یک ماه آینده نسبت به تعیین تکلیف این واگذاری ها اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان با اشاره به فعالیت های گسترده متجاوزان به اراضی ملی و منابع طبیعی تأکید کرد: لازم است مدیران دستگاه های اجرایی در این حوزه جدیت بیشتری داشته باشند و ضمن مشارکت فعال در کارگروه های تخصصی، گشت های مشترک را تقویت کنند.

صالحی در ادامه افزود: مناطق آبشورک و چهچکور در حومه شهر بندرعباس بیشتر از سایر حوزه ها مورد طمع متصرفان قرار دارد لذا استقرار مداوم یگان حفاظت مسکن و تقویت گشت های نظارت در این مناطق ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای کامل طرح کاداستر (نقشه حدنگار)، بستر سوء استفاده و دست اندازی به اراضی ملی و دولتی را از بین می برد.

صالحی همچنین از دستگاه های اجرایی خواست در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به شناسایی املاک خود اقدام کنند و تا پایان سال جاری مدارک لازم را جهت صدور سند، در اختیار سازمان ثبت اسناد و املاک استان قرار دهند تا علاوه بر پیشگیری از تعرض به این اراضی، از طرح دعاوی بیشتر در دستگاه قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یکماهه دستگاه قضایی هرمزگان به منطقه آزاد قشم

مهلت یکماهه دستگاه قضایی هرمزگان به منطقه آزاد قشم