مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 11:102021-01-15اقتصادي

افزایش 2.5 برابری برآورد هزینه پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین


در زمان آغاز پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین، هزینه مورد نیاز 650 میلیارد تومان برآورد شده بود و اکنون این رقم به 1700 میلیارد تومان رسیده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه آهن شمال غرب گفت: در زمان آغاز پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین، هزینه مورد نیاز 650 میلیارد تومان برآورد شده بود و اکنون این رقم به 1700 میلیارد تومان رسیده است.

علی خدایی شامگاه دیروز (25 دی ماه) در حاشیه بازدید مسئولان استان از روند اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حضور استاندار و امام جمعه زنجان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه، بازدیدی از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین به عمل آمد و از نزدیک در جریان روند کار قرار گرفتیم و پیمانکاران کمر همت بسته اند تا پروژه طبق قول های داده شده به بهره برداری برسد.

وی به سفر رییس سازمان برنامه و بودجه و تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه راه آهن زنجان به قزوین اشاره کرد و افزود: با این وجود پروژه به منابع مالی بیشتری نیاز دارد و با پیگیری استاندار زنجان و دستور رییس جمهور 250 میلیارد تومان دیگر نیز اعتبار اضافه خواهد شد که امیدواریم با تخصیص آن روند کار سرعت بیشتری به خود بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2.5 برابری برآورد هزینه پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین

افزایش 2.5 برابری برآورد هزینه پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین