مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 11:552021-01-15اقتصادي

رشد تولید 6 محصول منتخب معدنی


از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، از بین 10 محصول منتخب معدنی، شش محصول رشد تولید و چهار محصول افت را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده اند که طی آن شمش آلومینیوم خالص همچنان در صدر افزایش تولیدها قرار گرفته و در مقابل تولید ظروف چینی بیشترین کاهش .

- از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، از بین 10 محصول منتخب معدنی، شش محصول رشد تولید و چهار محصول افت را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده اند که طی آن شمش آلومینیوم خالص همچنان در صدر افزایش تولیدها قرار گرفته و در مقابل تولید ظروف چینی بیشترین کاهش تولید طی این مدت را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس در 9 ماه نخست سال جاری، تولید شمش آلومینیوم خالص با بیشترین میزان رشد و پس از آن به ترتیب سیمان، کاتد مس، محصولات فولادی، فولاد خام و آلومینا میزان تولیدشان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

این در حالی است که ظروف چینی، شیشه جام، کنسانتره زغالسنگ و ظروف شیشه ای کاهش تولید را طی این مدت نسبت به 9 ماهه نخست سال گذشته تجربه کرده اند.

طبق آمار، شمش آلومینیوم خالص در مدت مذکور 308 هزار و 200 تن تولید شده است که نسبت به 203 هزار و 800 تن تولید شده در مدت مشابه سال گذشته، رشد 51.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تولید 6 محصول منتخب معدنی

رشد تولید 6 محصول منتخب معدنی