مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:102021-01-15سياسي

قدرت های اهریمنی نمی توانند جلوی نفوذ جمهوری اسلامی را بگیرند


قدرت های اهریمن جنگ وجو که فکر می کنند که می توانند جلوی نفوذ منطقه ای ما را بگیرند بدانند جمهوری اسلامی در این سیاست خود تجدید نظر نخواهد کرد و همچنان در منطقه حضور موثر و قدرتمند خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار کرد: عمل به وظایف در جامعه به معنی نقش آفرینی در ارتباط با محیط پیرامون خود است که به طبق اصول شرعی باید به آن ها عمل  شود.

امام جمعه گلپایگان افزود: انسان به وظایف دینی و شرعی خود باید آگاه باشد و یک رابطه توازنی بین وظایف خود برقرار کند زیرا فردی که نسبت به تربیت فرزندان خود توجه نکند حتی اگر در رده های بالای کشور هم باشد فرزندان نالایق تربیت می کند که در مسیر دشمنان حرکت می کنند.

کرامتی با بیان اینکه فاطمه الزهرا وظیفه خود را نسبت به همسرداری و تربیت فرزندان  و جامعه ایفا می کرد و در دفاع از حریم ولایت نیز وارد صحنه عمل می شد، گفت: تأسی گرفتن از سیره و روش زندگی فاطمه الزهرا (س) یکی از جلوه های تقوا است.

وی با اشاره به سخنرانی و عراق و یمن و سایر کشورهایی که نگاه کمک به جمهوری اسلامی دارند حضور خواهد داشت و نقش خود را عملی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت های اهریمنی نمی توانند جلوی نفوذ جمهوری اسلامی را بگیرند

قدرت های اهریمنی نمی توانند جلوی نفوذ جمهوری اسلامی را بگیرند