مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:152021-01-15سياسي

برخی ها سال ها بازشدن گره مشکلات کشور را به دست خارجی ها می دیدند


امام جمعه اهواز با اشاره به تلاش یک سری افراد برای کوتاهی دست مردم از دست امام گفت: برخی ها سالیان طولانی باز شدن گره مشکلات کشور را به دست خارجی ها می دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، اظهار کرد: تنها مسیری که انسان می تواند به خوبی ها راه پیدا کند این است که باید دستش را در دست امام خوبی ها بگذارد؛ دست انسان باید در دست یک انسان کامل قرار بگیرد تا راه سعادت را طی کند.

وی گام اول برای تطهیر شدن را تسلیم دانست و افزود: انسانی که چشمش به کدخداست، می خواهد دست انقلابیونی را که از سال 42 انقلاب کردند تا حکومت اسلامی بر این کشور سایه افکن کنند، کوتاه کند؛ اگر تسلیم نشویم آن وقت افتخار داریم که دست خود را به دست امام گذاشته و به مقام یقین راه پیدا کنیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه یک سری افراد هستند که می خواهند دست ما را از دست امام کوتاه کنند، تصریح کرد: برخی ها باز شدن گره مشکلات کشور را به دست خارجی ها می دیدند و با کمال تأسف هنوز هم دست بردار نیستند و گوش شنوایی برای سخنان امام زمان خود ندارند ولی مردم باید در انتخابات پیش رو با انتخاب یک رییس جمهور انقلابی، جوان، جهادی، متدین و کارآمد سیلی محکمی را به یاوه گویانی بزنند که به دنبال جدایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ها سال ها بازشدن گره مشکلات کشور را به دست خارجی ها می دیدند

برخی ها سال ها بازشدن گره مشکلات کشور را به دست خارجی ها می دیدند