مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 13:152021-01-15ورزشي

تقسیم امتیازات در شهرآورد اصفهان


شهرآورد فوتبال بانوان اصفهان برنده ای نداشت و 3 امتیاز آن بین دو تیم تقسیم شد.

- هفته اول دور برگشت از مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال بانوان امروز ( جمعه _ 26 دی ماه) با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مهم ترین و حساس ترین دیدار این هفته و در دربی اصفهان تیم ذوب آهن از ساعت 13 در فولادشهر میزبان تیم فولادمبارکه سپاهان بود که در پایان دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

مائده جعفری، بهاره سیفی، حبیبه ربوی و الهه سامانیان با نظارت الهه کاظمی کادر داوری این دیدار را بر عهده داشتند، ضمن اینکه گلاره ناظمی دبیر سازمان لیگ مهمان ویژه این دیدار بود.

مدایم زاده سرمربی ذوب آهن زهرا خواجوی، ندا اقبال نیا، مبینا داودی، رقیه شهبازی، وحیده ایثاری، سارا سبزواری، سحر رمضانی، سارا ظهرابی نیا، سیما محمد پور، نگین زندی و مرضیه نیکخواه را به میدان فرستاد.

امیرشقاقی نیز از هانیه علیمردانی، میترا نظری، کوثر کمالی، زهرا پورحیدری، زهرا ذوالفقار، شقایق روزبهان، فاطمه عادلی، شیدا تخشا، معصومه همتی، مینا نادمی و ثنا صادقی در ترکیب اولیه خود استفاده کرد.

دو تیم با توجه به شناختی که از یکدیگر پیدا کرده بودند از همان ابتدا فشار زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند تا در دقیقه 6 نگین زندی با یک ضربه سر، گل نخست ذوب آهن را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم امتیازات در شهرآورد اصفهان

تقسیم امتیازات در شهرآورد اصفهان