مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 13:152021-01-15سياسي

مردم با بصیرت به نامزدهای انتخاباتی رأی دهند


مردم با بصیرت و شناخت از سابقه نامزدهای انتخاباتی در طول دوران انقلاب آن ها را برای کرسی ریاست جمهوری و شوراها انتخاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با تسلیت شهادت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: حرکت در مسیر حضرت فاطمه الزهرا سعادت دنیوی و اخروی به دنبال دارد و قرآن نیز سعادت و رستگاری انسان را در گرو حرکت در مسیر این بانوی بزرگ اسلام عنوان کرده، حرکت در مسیر این بانوی بزرگ اسلام روحیه شهادت طلبی و جهادی را در وجود جوانان زنده نگه می دارد همانگونه که رزمندگان دوران دفاع مقدس از فاطمه الزهرا الگو می گرفتند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه به گفته حضرت فاطمه الزهرا مَثل امام مثل کعبه است بنابراین افراد باید دور ولایت بگردند و فردی که از ولایت فقیه دفاع نکند مسلمان نیست، گفت: در جنگ فرهنگی نیز باید از جهاد فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا الگو گرفت، در جنگ نظامی مردم به میدان آمدند و در جنگ فرهنگی نیز باید به میدان بیایند زیرا این بانوی بزرگ اسلام نخستین فردی بود که از حریم ولایت حمایت کرد و سپر بلای ولایت شد.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی فردی ولایت پذیر بود زیرا برای خدا ولایت پذیر بود، گفت: سردار سلیمانی، سردار مبارزه با دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با بصیرت به نامزدهای انتخاباتی رأی دهند

مردم با بصیرت به نامزدهای انتخاباتی رأی دهند