مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 13:302021-01-15ورزشي

همیشه دربی اصفهان زیباترین بازی فصل است


مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: امروز هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و زیباترین بازی فصل را در دربی اصفهان شاهد هستیم.

- فریماه حبیبیان امروز (جمعه، 26 دی ماه) پس از تساوی تیمش در مقابل سپاهان اظهار کرد: معمولا زیباترین بازی هر فصل لیگ فوتبال بانوان را در دربی اصفهان بین تیم های ذوب آهن و سپاهان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امروز بازی خوبی انجام شد و از سوی هر دو تیم فوتبال تماشایی را شاهد بودیم، ادامه داد: در تمام لحظات بازی موقعیت حساس روی دروازه ها هر دو تیم وجود داشت و داوری هم عالی بود.

حبیبیان در خصوص شرایط بازی تیمش و کسب نتیجه مساوی گفت: تیم ما در ابتدای بازی خیلی زود به گل رسید و این امر شرایطی ایده الی را برای ما به وجود آورد، اما در لحظاتی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم.

وی افزود: در ادامه با دو تعویض خوب توانستیم به بازی برگردیم و حتی در بخشی از این دیدار با فشاری که در حمله ایجاد کردیم سه موقعیت خوب داشتیم، اما متاسفانه آن را از دست دادیم و نتواستیم به گل های بیشتری برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص هماهنگی تیمش و افت و خیزهایی که در بازی های مختلف دارد، گفت: چون بازیکنان ما از جاهای مختلف به تیم اضافه شده اند نیاز است تمرینات بیشتری برای هماهنگی داشته باشیم، بناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیشه دربی اصفهان زیباترین بازی فصل است

همیشه دربی اصفهان زیباترین بازی فصل است