مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 18:552021-01-15سياسي

طرح های مجلس برای حمایت معیشتی از مردم/ پرداخت یارانه کالایی به مردم


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: برای حمایت از معیشت مردم سه گام را در مجلس تصویب کرده ایم که گام اول پرداخت یارانه کالایی به هر شهروند ایرانی بین 60 تا 120 هزار تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آذرشهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی جامعه جزو وظایف اصلی حکومت ها است، اظهار داشت: درخصوص عملکرد 6 ماهه مجلس شورای اسلامی، به همراه همکاران محترم 10 اولویت را انتخاب کرده و پیش میبریم که اولین اولویت ما حمایت از معیشت مردم است که در چند ساله اخیر به دلیل تکانه های اقتصادی سرمایه مردم کاهش یافته است.

کاهش ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم وی با اشاره به مشکلات اقتصادی سال های اخیر یاداور شد: افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی سبب کاهش قدرت خرید مردم شده و وظیفه مجلس و دولت حفظ قدرت خرید و بالابردن آن و افزایش سطح معیشت مردم است.

سه گام مجلس برای حمایت معیشتی از مردم نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای حمایت از معیشت مردم 3 گام را در مجلس تصویب کرده ایم، گفت: درصورت عمل کامل دولت به طرح یارانه کالایی، گام اول را با جامعه هدف 60 میلیون نفری متوسط و متوسط رو به پایین برداشته ایم تا به هر شهروند ایرانی مبلغی بین 60 تا120 هزار تومان یارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های مجلس برای حمایت معیشتی از مردم/ پرداخت یارانه کالایی به مردم

طرح های مجلس برای حمایت معیشتی از مردم/ پرداخت یارانه کالایی به مردم