مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 20:102021-01-15سياسي

تبری از دشمنان؛ مهمترین دیپلماسی اسلام در برابر نفوذ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مسعود عالی همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد جامع نظام مافی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: - استاد حوزه علمیه تبری را بزرگترین مانع نفوذ دشمنان دانست و گفت: اولیای الهی نسبت به دوستان و دشمنان خدا اهل تولی و تبری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مسعود عالی همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد جامع نظام مافی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: برای آنکه انسان در دنیا از، ولی خدا جدا نشود، ایشان را تنها نگذارد و در این مسیر ثابت قدم باشد سه شرط دارد.

استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به فرازی از زیارت عاشورا، عنوان کرد: زیارت عاشورا یک حدیث قدسی بوده و از ناحیه خداوند متعال بیان شده است؛ بر اساس این دعا معرفت نسبت به اهل بیت (ع) نخستین شرط همراهی آن بزرگواران به شمار می رود که مقصود از این معرفت نه معرفت عقلی و کسب اطلاعات بلکه معرفت قلبی است، انسان به واسطه معرفت قلبی می تواند اولیای الهی را بشناسد و در برابر آن بزرگواران زانو بزند.

وی با بیان اینکه انسان ولایتمدار اختیار، ولی خدا را مقدم بر اختیار خود می داند، گفت: پیامبر اکرم (ص) در روز غدیر از مسلمانان اقرار گرفتند و حاضران تصدیق کردند که پیامب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبری از دشمنان؛ مهمترین دیپلماسی اسلام در برابر نفوذ

تبری از دشمنان؛ مهمترین دیپلماسی اسلام در برابر نفوذ