مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:052021-01-16اجتماعي

بسته آموزشی/از ساخت قلک و قاب سفالی تا جاشمعی با گندم


ایام قرنطینه فرصت خوبی است تا به همراه بچه ها ساخت وسایل کاربردی را با لوازم در دسترس و کم هزینه و اغلب دور ریختنی تجربه کنید.

- گروه تفریح و نشاط: این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا خانه نشینی امری اجباری شده و خانواده ها هم در یک توفیق اجباری فرصت بیشتری برای ماندن در کنار فرزندانشان را پیدا کرده اند.

خیلی از والدین راه های مختلفی را برای سرگرم کردن بچه ها امتحان کرده اند اما دیگر فایده ای ندارد و سرگرمی های تکراری پاسخگوی نیاز بچه ها نیست، اما برخی کارها مثل ساخت کاردستی های خانگی با وسایل در دسترس، کم هزینه و اغلب دور ریختنی می تواندعلاوه بر شکوفایی خلاقیت در بچه ها، یک سرگرمی خانوادگی هم باشد.

با مطالعه این بسته کاردستی شما می توانید به همراه بچه ها ساخت قلک با قوطی کنسرو، جاشمعی با گندم، ساک دستی با چاپ برگ و میوه و قاب سفالی را یاد بگیرید تا به این ترتیب، ایام قرنطینه برایتان آسان تر سپری شود و به این بهانه، کارهای هنری جدیدی را هم تجربه کنید.

قلک با قوطی کنسرو یکی از روش های تمرین پس انداز این است که در طول روز هر مبلغی را که می توانستید خرج کنید اما صرفه جوی کردید، داخل قلک بیندازید.

اگر قلک دست ساز خودتان هم باشد که قطعاً این پس انداز برایتان دلچسب تر خواهد شد، برای ساخت قلک فلزی شما به چند وسیله ساده و در دسترس مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته آموزشی/از ساخت قلک و قاب سفالی تا جاشمعی با گندم

بسته آموزشی/از ساخت قلک و قاب سفالی تا جاشمعی با گندم