مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:452021-01-16سياسي

شرط «غیبت موجه» در امتحانات مجازی/ روش جایگزین امتحان در زمان قطع برق


مدیر آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با اعلام زمان برگزاری امتحانات، درباره روش های جایگزین برگزاری امتحان در زمان قطعی برق یا نقض فنی توضیح داد.

- سید مسعود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تاریخ برگزاری امتحانات در ترم جاری اظهار داشت: در این مدت 2 هفته کلاس ها را تمدید کردیم و امتحانات با کمی تأخیر برگزار می شود؛ برهمین اساس امتحانات دروس مدرسی از شنبه 4 بهمن تا 9 بهمن ماه و امتحانات دروس تخصصی از 11 بهمن تا 23 بهمن برگزار خواهد شد.

مدیر آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه امتحانات دانشجویان ترم جدید و قدیم در یک تاریخ برگزار می شود، گفت: ترم بعدی 3 اسفندماه آغاز خواهد شد.

موسوی همچنین درباره نحوه برگزاری امتحانات مجازی دانشجویان توضیح داد و افزود: ترم گذشته به دلیل اینکه زیرساخت های مجازی دانشگاه در حال گسترش بود، به اساتید این اجازه داده شده بود که به غیر از زیر ساخت اصلی دانشگاه یعنی LMS از سامانه های دیگر هم استفاده کنند.

وی افزود: در این ترم نیز امتحانات در همین بستر برگزار خواهد شد و قابلیت ضبط و ثبت امتحانات را دارد که اگر دانشجویی به نمره اعتراض داشت بتوانیم سوابق را داشته باشیم.

مدیر آموزشی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: البته ممکن است مشکلاتی حین برگزاری امتحان برای دانشجو اتفاق بیفتد، مثلاً ممکن است دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط «غیبت موجه» در امتحانات مجازی/ روش جایگزین امتحان در زمان قطع برق

شرط «غیبت موجه» در امتحانات مجازی/ روش جایگزین امتحان در زمان قطع برق