مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:002021-01-16اقتصادي

30000 فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت خواهد شد


تفاهم نامه سه جانبه بین بانک پارسیان، کمیه امداد امام خمینی(ره) و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان امضا شد.

- هدف اصلی امضای این تفاهم نامه که سه شنبه 23 دی ماه به امضای کورش پرویزیان و سید مرتضی بختیاری رسید، تامین هزینه یک هزار میلیارد ریالی تکمیل لوله کشی گاز مناطق مسکونی30 هزارمددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است .

مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم امضای این تفاهم نامه، اجرای مسئولیت های اجتماعی را یکی از اولویت های مهم بانک پارسیان دانست و تصریح کرد: حمایت از سازمان های مردم نهاد مانند کمیته امداد، سازمان بهزیستی، انجمن های مددکاری و همچنین ساخت مدرسه در مناطق محروم و آسیب دیده از سیل و زلزله و راه اندازی پویش های اجتماعی به صورت جدی از جمله اقداماتی است که طی سال های اخیر توسط بانک پارسیان صورت گرفته است.

او همچنین از پرداخت 30000 فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت : از آقای بختیاری و مجموعه کمیته امداد تشکر می کنم که این فرصت را برای بانک پارسیان وکارکنان آن فراهم کردند که در این کار خیر و خداپسندانه سهیم شده و سبب فیض و برکت برای سهامداران و مشتریان شوند.

رییس کمیته امداد نیز در این مراسم با تقدیر از بانک و صندوق قرض الحسنه پارسیان به منظور همکاری با کمیته امداد در اجرای لوله کشی گاز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30000 فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت خواهد شد

30000 فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت خواهد شد