مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:252021-01-16حوادث

آخرین وضعیت آب و برق مناطق زلزله زده استان هرمزگان


در منطقه زلزله زده استان هرمزگان شرایط آب نرمال است و دو آب شیریکن وارد مدار شده و در بخش برق نیز هیچچ مشترک بدون برقی وجود ندارد و تنها یک سایت پرورش ماهی و میگو دچار قطع برق شده که اقدامات لازم برای رفع این مشکل نیز در حال انجام است.

- در منطقه زلزله زده استان هرمزگان شرایط آب نرمال است و دو آب شیریکن وارد مدار شده و در بخش برق نیز هیچچ مشترک بدون برقی وجود ندارد و تنها یک سایت پرورش ماهی و میگو دچار قطع برق شده که اقدامات لازم برای رفع این مشکل نیز در حال انجام است.

میثم جعفرزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تیم های عملیاتی وزارت نیرو از لحظه وقوع حادثه در مناطق زلزله زده استان هرمزگان، در حالت آماده باش بوده و رفع عیب شبکه های آب و برق آغاز شده است، گفت: در پست دژگان شهرستان خمیر پس از وقوع زلزله 3 فیدر از مدار خارج شده بود که اکنون مشکل تا حد زیادی حل شده است و تیم های عملیاتی در منطقه در حال رفع عیب بوده و تلاش ها تا حل کامل مشکل در منطقه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت حوزه آب استان هرمزگان نیز گفت: چاه های تامین کننده آب مورد نیاز آب شیرین کن های مجتمع روستایی دژگان بر اثر ریزش از مدار خارج شده بودند و آبرسانی به صورت سیار از ابتدای حادثه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آب و برق مناطق زلزله زده استان هرمزگان

آخرین وضعیت آب و برق مناطق زلزله زده استان هرمزگان