مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:052021-01-16بين الملل

پیشنهاد واشنگتن برای نامگذاری خیابان سفارت عربستان به نام «جمال خاشقجی»


یکی از اعضای شورای شهر واشنگتن پیشنهادی مبنی بر تغییر نام خیابانی که سفارت عربستان در واشنگتن در آن حضور دارد به نام خیابان «جمال خاشقجی» مطرح کرده است.

- پیشنهاد واشنگتن برای نامگذاری خیابان سفارت عربستان به نام جمال خاشقجی یکی از اعضای شورای شهر واشنگتن پیشنهادی مبنی بر تغییر نام خیابانی که سفارت عربستان در واشنگتن در آن حضور دارد به نام خیابان جمال خاشقجی مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، بروکی بنتو، یکی از اعضای شورای شهر واشنگتن پیشنهادی را مطرح کرده است که در آن خواستار نام گذاری خیابانی در پایتخت آمریکا به نام جمال خاشقجی ، منتقد و روزنامه نگار سعودی شده است.

وی تصریح کرد، تغییر نام خیابان سفارت عربستان در واشنگتن، باعث می شود هر کسی که از این خیابان گذر کرد، شجاعت جمال خاشقجی رو به یاد آورد و همچنین یادآوری کند که وی با قلم خود از دموکراسی، حقوق بشر و حاکمیت قانون اساسی دفاع کرد.

این عضو شورای شهر واشنگتن در ادامه افزود: روزنامه نگاران در آمریکا و اکثر کشورهای جهان با خطرات بسیاری مواجه هستند و امکان ندارد ما به کسانی که قصد ترساندن روزنامه نگاران را دارند اجازه دهیم در کارهای خود موفق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد واشنگتن برای نامگذاری خیابان سفارت عربستان به نام «جمال خاشقجی»

پیشنهاد واشنگتن برای نامگذاری خیابان سفارت عربستان به نام «جمال خاشقجی»