مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:052021-01-16سياسي

دشمنان نیت سویی در دریا داشته باشند با قدرت موشکی منهدم می شوند


اگر دشمنان جمهوری اسلامی نیت سویی نسبت به منافع ملی، مسیرهای تجارت دریایی و سرزمین ما داشته باشند، با اقدام موشکی منهدم خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص)15 سپاه که در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد، گفت: رزمایش های 15 روز اخیر و تا 5 روز آینده که در زمان فشرده و تقریباً همزمان انجام می شود، نشان دهنده آمادگی فوق العاده نیروهای مسلح در تمامی ابعاد زمینی ،هوایی، دریایی و پدافند هوایی و موشکی است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 15 سپاه با اجرای عملیات ترکیبی و شلیک موشک در کلاس های متنوع،تاکید کرد: برگزاری رزمایش گسترده پیامبر اعظم (ص)15 نشان دهنده این است که قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران در برد های کوتاه ،متوسط و بلند با تمام قوا آماده دفاع از میهن اسلامی ،منافع ملی و اهداف جمهوری اسلامی ایران است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح، انتخاب اهدافی در فاصله بیش از 1800 کیلومتر در جنوب دریای عمان و ابتدای اقیانوس هند را معنادار توصیف و تصریح کرد : انتخاب انبوهی از موشک های دوربرد برای اهداف دریایی نشانگر این است که اگر دشمنان جمهوری اسلامی نیت سویی نسبت به منافع ملی، مسیرهای تجارت دریایی و سرزمین ما داشته باشند، با اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان نیت سویی در دریا داشته باشند با قدرت موشکی منهدم می شوند

دشمنان نیت سویی در دریا داشته باشند با قدرت موشکی منهدم می شوند