مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:152021-01-16سياسي

یزدیها همواره قدر آب را می دانند


نماینده مردم یزد در شورای عالی استان ها با تاکید بر مدیریت کمی و کیفی منابع آب استان، اظهار کرد: مردم یزد همواره قدر آب را دانسته و با کمترین مقدار آب بیشترین برداشت را داشته اند که باید این سنت حسنه همیشه ادامه داشته باشد.

- ایسنا/یزد نماینده مردم یزد در شورای عالی استان ها با تاکید بر مدیریت کمی و کیفی منابع آب استان، اظهار کرد: مردم یزد همواره قدر آب را دانسته و با کمترین مقدار آب بیشترین برداشت را داشته اند که باید این سنت حسنه همیشه ادامه داشته باشد.

سید محمود میرابوالقاسمی صبح امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی استان با محمد مهدی جوادیان زاده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان این که در استان یزد به خاطر برداشت بی رویه منابع آب زیرزمینی و نبود مدیریت صحیح منابع آب متاسفانه شاهد افت کمی و کیفی منابع آب هستیم، تصریح کرد: اولویت اول متولیان آب باید حفظ کمی و کیفی منابع آب استان باشد.

وی گفت: در برخی شهرستان ها به خاطر برداشت بی رویه آب توسط معادن و به کار نگرفتن روش های نوین آبیاری در بخش کشاورزی و همچنین رعایت نکردن شهروندان در مصرف بهینه آب متاسفانه تبعات منفی از جمله افت کمی و کیفی سفره های آب زیرزمینی، افزایش بیماری های صفراوی و کلیوی، تغییر نوع کشت و شور شدن خاک را به دنبال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدیها همواره قدر آب را می دانند

یزدیها همواره قدر آب را می دانند