مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:002021-01-16اقتصادي

زمان واریز یارانه کرونا


در نوبت اول واریز یارانه کرونا 34 میلیون نفر یارانه دریافت کردند که 8٫9 میلیون نفر از آنها جزو افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، مبلغ یارانه برای این افراد 120 هزار تومان به ازای هر نفر است.

- 25 میلیون نفر دیگر از افراد کم درآمد مبلغ 100 هزار تومان دریافت کردند.

دولت باید یارانه معیشتی کرونا دی را به حساب سرپرستان خانوار 34 میلیون نفر واریز کند، اولین مرحله این یارانه در روزهای پایانی آذر ماه پرداخت شد و به نظر می رسد دومین مرحله آن نیز تا یک هفته آینده واریز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتجارت نیوز، طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا دولت موظف است چهار نوبت یارانه معیشتی کرونا را تا پایان سال واریز کند که اولین نوبت آن را در روز 28 آذر ماه پرداخت کرد و باید در ماه های دی، بهمن و اسفند نیز تکرار شود.

طبق برنامه واریزی سازمان هدفمندسازی یارانه، در روز 10 هر ماه یارانه معیشتی بنزین و در روز 20 هر ماه یارانه نقدی 45 هزار تومانی واریز می شود.

از آنجایی که مرحله اول این یارانه در روز 28 آذر ماه پرداخت شد احتمالا دومین مرحله آن نیز که مربوط به یارانه دی ماه است در هفته آینده انجام شود.

در نوبت اول واریز یارانه کرونا 34 میلیون نفر یارانه دریافت کردند که 8٫9 میلیون نفر از آنها جزو افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، مبلغ یارانه برای این افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان واریز یارانه کرونا

زمان واریز یارانه کرونا