مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:152021-01-16اجتماعي

قصه قدیمی حمله گرگ به گله چوپانان در خاتم


رییس محیط زیست شهرستان خاتم از حمله گرگ به مزرعه یکی از دامداران در یکی از مناطق حفاظت شده خبر داد و گفت: چوپان های بومی و محلی به این موضوع آشنایی کاملی دارند و از قدیم الایام شاهد این مسئله هستیم.

- ایسنا/یزد رییس محیط زیست شهرستان خاتم از حمله گرگ به مزرعه یکی از دامداران در یکی از مناطق حفاظت شده خبر داد و گفت: چوپان های بومی و محلی به این موضوع آشنایی کاملی دارند و از قدیم الایام شاهد این مسئله هستیم.

موسی شمسایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تایید خبر حمله گرگ به گله یکی از مزرعه داران این شهرستان، اظهار کرد: دام های این مزرعه دار در محدوده منطقه ی حفاظت شده و خارج از محدوده روستا و شهر مورد حمله گرگ قرار گرفته و بیش از 20 راس گوسفند در این حمله قربانی شدند.

وی با بیان این که حمله گرگ ها ناشی از کمبود طعمه نبوده است، تصریح کرد: منطقه حفاظت شده خاتم از جمعیت خوب حیات وحش به عنوان خوراک گرگها برخوردار است و نمی توان علت این حمله را ناشی از کمبود طعمه دانست.

این مسئول با بیان این که حمله گرگ به گله چوپان ها یکی از مسائل دیرین دامداران سنتی این منطقه است، گفت: چوپان های بومی و محلی به این موضوع آشنایی کاملی دارند و از قدیم الایام شاهد این مسئله هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه قدیمی حمله گرگ به گله چوپانان در خاتم

قصه قدیمی حمله گرگ به گله چوپانان در خاتم