مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:302021-01-16سياسي

برگزاری روضه های خانوادگی فاطمیه در میبد


فرمانده حوزه مقاومت بسیج خدیجه کبری(س) میبد با اشاره به برگزاری متفاوت مراسم های ایام فاطمیه در این شهرستان با توجه به بحران بیماری کرونا، - ایسنا/یزد فرمانده حوزه مقاومت بسیج خدیجه کبری(س) میبد با اشاره به برگزاری متفاوت مراسم های ایام فاطمیه در این شهرستان با توجه به بحران بیماری کرونا، از اجرای طرح برگزاری روضه های خانوادگی در این ایام خبر داد.

پروین امینیان در گفت وگو با ایسنا از برگزاری روضه های خانوادگی در قالب طرح روضه مادر تعطیل نمی شود ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی همزمان با فاطمیه دوم خبر داد و گفت: فاطمیه امسال متفاوت از سال های گذشته در شهرستان میبد برگزار می شود و در همین استا این طرح با همکاری اداره اوقاف شهرستان میبد و گروه فرهنگی تبلیغی سراج منیر در حال برگزاریست.

وی افزود: این طرح که در راستای کمک به کنترل شیوع ویروس کرونا و با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به منظور بزرگداشت ایام شهادت بانوی دو عالم و با هدف ترویج سبک زندگی فاطمی به مدت 10 روز برگزار می شود.

امینیان با بیان این که در این طرح اعزام مبلغ و سخنران و نیز مداح به صورت رایگان به منزل کسانی که مایل به برگزاری مجلس روضه خانوادگی هستند انجام می شود، بیان کرد: این مراسم ها با استقبال بسیار خوب خانواده های متدین میبدی روبرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روضه های خانوادگی فاطمیه در میبد

برگزاری روضه های خانوادگی فاطمیه در میبد