مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:352021-01-16سياسي

ضایعات فروشی های حسین آباد ابهر در انتظار تعیین تکلیف


ساماندهی ضایعات فروشی های حسین آباد ابهر در حال حاضر در کمیسیون تبصره ماده یک در حال بررسی بوده و منتظر رای کمیسیون در این زمینه هستیم.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: ساماندهی ضایعات فروشی های حسین آباد ابهر در حال حاضر در کمیسیون تبصره ماده یک در حال بررسی بوده و منتظر رای کمیسیون در این زمینه هستیم.

محمدرضا ذوالقدری ها پیش از ظهر امروز (27 دی ماه) در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بافت فرسوده ابهر با بیان اینکه یکی از مهم ترین محله های ابهر که در بافت فرسوده قرار دارد کوچه حاج خانی است، اظهار کرد: طی چند سال گذشته توافق هایی برای تعریض و تخریب در این منطقه انجام شده و در چند روز آینده برای تخریب ساختمانی در راستای بازگشایی توافق صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سال آینده سعی خواهیم کرد تمرکز بیشتری در این منطقه داشته باشیم، تصریح کرد: در همین راستا نیازمند مساعدت دستگاه های کمک رسان برای جابه جایی آب، برق و گاز هستیم.

ذوالقدری ها با اشاره به دغدغه آسیب های اجتماعی در این مناطق، ادامه داد: از اجرای برنامه های فرهنگی در این بافت ها توسط شهرداری حمایت لازم انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به امتیازاتی که شهرداری می تواند برای این مناطق در نظر بگیرد، یادآور شد: 50 درصد تخفیف عوارض نیز در سکونت گاه غیررسمی و در بافت فرسوده در تعرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضایعات فروشی های حسین آباد ابهر در انتظار تعیین تکلیف

ضایعات فروشی های حسین آباد ابهر در انتظار تعیین تکلیف