مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:452021-01-16حوادث

انفجار گاز در دیهوک حادثه آفرید/ میزان خسارت در دست بررسی


شهردار بیرجند از انفجار گاز طی روز گذشت در دیهوک خبر داد و گفت: این حادثه به 20 واحد مسکونی و پنج واحد تجاری خسارت وارد کرده است.

- مهدی اکبری در گفت و گو با مهر با اشاره به حادثه انفجار گاز در روز گذشته در دیهوک بیان کرد: بر اثر این حادثه به بیش از 25 واحد مسکونی و تجاری و دو خودرو خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که به منازل مسکونی اطراف تا شعاع 150 متر خسارت وارد شده است، اظهار کرد: بر اثر این انفجار، برق دو واحد مسکونی قطع و در همان ساعات اولیه رفع شد.

اکبری با اشاره به حضور به موقع نیروهای امدادرسانی بیان کرد: پس از اتمام عملیات امدادرسانی، عملیات پاک سازی خیابان ایثار توسط نیروهای خدمات شهرداری انجام شد.

شهردار دیهوک با بیان اینکه این حادثه یک مجروح به دنبال داشته که توسط اورژانس به مرکز جامع خدمات سلامت اعزام شد، گفت: میزان خسارت توسط کارشناسان در دست بررسی است.

شهردار دیهوک با بیان اینکه بر اساس بررسی های به عمل آمده، انفجار ناشی از نشست گاز بوده است، اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم به نکات ایمنی در خصوص استفاده از گاز طبیعی توجه کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار گاز در دیهوک حادثه آفرید/ میزان خسارت در دست بررسی

انفجار گاز در دیهوک حادثه آفرید/ میزان خسارت در دست بررسی