مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 13:052021-01-16سياسي

جذب نیروی بومی در کارخانه های صنعتی از مطالبات مردم فیروزکوه است


سرپرست فرمانداری فیروزکوه با تاکید بر بکارگیری ظرفیت های محلی و استفاده از نیروهای تحصیل کرده بومی گفت: جذب نیروی بومی در کارخانه های صنعتی از مطالبات مردم فیروزکوه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالقاسم مهری عصر شنبه در نشستی با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تامین ماسه ریخته گری فیروزکوه که با حضور نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرستان برگزار شد اظهار داشت: پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف رفع موانع و مشکلات، حفظ اشتغال و افزایش تولید سه محور اساسی در جهش تولید بشمار می رود که این فرمانداری بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان در تحقق این امر مصمم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: شرکت تامین ماسه ریخته گری فیروزکوه یکی از واحدهای فعال قدیمی شهرستان است که در زمان تاسیس خارج از محدوده شهر واقع شده بود، اما با گذشت زمان و توسعه شهر هم اینک در محدوده شهر فیروزکوه واقع شده است.

وی افزود: انتقال این واحد تولیدی که تامین کننده بخش عمده ای از مواد مورد نیاز صنعت ریخته گری و دیگر صنایع کشور است، مستلزم همکاری این شرکت با همکاری دستگاه های خدمات رسان می باشد تا در کوتاه ترین زمان نسبت به جانمایی کارخانه در محل تعیین شده اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیروی بومی در کارخانه های صنعتی از مطالبات مردم فیروزکوه است

جذب نیروی بومی در کارخانه های صنعتی از مطالبات مردم فیروزکوه است