مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 13:352021-01-16سياسي

جهان تشنه تربیت دینی و اخلاقی/ هدایت انسان ها بالاترین عبادت است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جهان امروز تشنه تربیت دینی و اخلاقی است، گفت: هدایت انسان ها بالاترین عبادت ها و گمراه کردن بدترین گناه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر شنبه در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: شورا هم از لسان دین و هم زبان عرف بین الملل تبیین شده اما معانی متفاوتی دارد.

وی با بیان اینکه در زبان بین الملل، شورا به معنای اظهار و جمع بندی نقطه نظرات پیرامون یک موضوع است، گفت: در لسان دین هم تحلیل نقطه نظرات و انتخاب نظر برتر، مفیدتر و کارساز تر است.

آیت الله عبادی جسم و روح انسان برای رشد نیازمند خوراک هستند، افزود: انسان غذای مورد نیاز جسم و روح را با استفاده از ابزار وجودی اش و ابزار موجود در طبیعت به دست می آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بدن ما محصول واردات است، بیان کرد: اگر واردات لازم و کافی باشد، بدنی سالم حاصل می شود و واردات فاسد و بی قائده به بدن ضرر می رساند.

وی ادامه داد: سم بدن را مسموم می کند و غذا باعث رشد می شود که توسط دستگاه هایی مانند دهان، دندان و معده شناسایی می شود.

هدایت انسان بالاترین عبادت است آیت الله عبادی با بیان اینکه چشم و گوش به مرکز انسانیت بدن راه دارد که بر آن نظارت نمی شود، گفت: چشم منظره، روزنامه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان تشنه تربیت دینی و اخلاقی/ هدایت انسان ها بالاترین عبادت است

جهان تشنه تربیت دینی و اخلاقی/ هدایت انسان ها بالاترین عبادت است