مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:102021-01-16سياسي

شهدا در مکتب اهل بیت(ع) حماسه ساز شدند


فرمانده تیپ 71 مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهدا در مکتب اهل بیت(ع) و خصوصا مکتب امام حسین(ع) به خوبی خود را ارتقاء دادند و حماسه ساز شدند و ما با توسل به این شهدا کسب فیض می کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا کریمی ظهر امروز در آیین استقبال و گرامیداشت یاد و خاطر شهید تازه تفحص شهید جعفر نوروزی اظهار کرد: امروز همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) توفیق این را داشتیم که در جوار شهید تازه تفحص شده جعفر نوروزی مراسم باشکوهی در تیپ 71 سپاه روح الله داشته باشیم که از برکت وجود این شهید فیض بردیم و این مسئله قطعا در روحیات و رفتارهای ما اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: در طول انقلاب اسلامی در شرایط متفاوتی که در کشور شاهد بودیم افرادی در صحنه های متفاوت رشد و تربیت پیدا کردند و به انسان های برجسته ای تبدیل شدند.

فرمانده تیپ 71 مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: شهدا در مکتب اهل بیت(ع) و خصوصا مکتب امام حسین(ع) به خوبی خود را ارتقاء دادند و حماسه ساز شدند و ما با توسل به این شهدا کسب فیض می کنیم.

کریمی با بیان اینکه شهدا برای اعتلای نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با فداکاری هایی که از خود نشان دادند امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند و امروز همه داشته هایی که در کشور داریم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا در مکتب اهل بیت(ع) حماسه ساز شدند

شهدا در مکتب اهل بیت(ع) حماسه ساز شدند