مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:502021-01-16اقتصادي

بازگشایی بوستان های قم از ابتدای بهمن ماه


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، بوستان های سطح شهر از اول بهمن ماه بازگشایی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از قم، پیام جوادیان با اشاره به تعطیلی بوستان های شهر به دلیل افزایش پیک شیوع کرونا در کشور و شهر قم، اظهار کرد: با کاهش ابتلا به این ویروس و مصوبه جدید ستاد ملی کرونا، بوستان ها بازگشایی خواهند شد و در قم هم پس از ضدعفونی فضا های بوستان ها و پاکسازی آنها، از ابتدای بهمن بوستان ها در اختیار مردم خواهد بود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: بازگشایی بوستان ها صرفا برای استفاده مردم خواهد بود و از تجمع و گردهمایی ها در بوستان ها جلوگیری می شود و مردم می توانند برای استفاده از فضای شاداب بوستان ها به این فضا ها مراجعه کنند.

جوادیان با تاکید بر اینکه حضور مردم در بوستان ها باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشد، افزود: سرویس های بهداشتی هم باز خواهد بود و نمازخانه ها هم تا یک ساعت قبل و پس از اذان ظهر و مغرب باز هستند.

وی اذعان کرد: مردم قبل از مراجعه به بوستان ها به محدودیت ساعت 21 توجه داشته باشند که بعد از این ساعت تجمع قانونی نبوده و باید بوستان را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی بوستان های قم از ابتدای بهمن ماه

بازگشایی بوستان های قم از ابتدای بهمن ماه