مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:252021-01-16اقتصادي

182 واحد صنعتی در اردبیل به بهره برداری رسیده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 182 واحد صنعتی و تولیدی در استان اردبیل به بهره برداری رسیده است.

- رامین صادقی 27 دی ماه در جریان بازدید نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از واحدهای تولیدی و نشست با صنعتگران در اردبیل اظهار کرد: در سال جهش تولید برنامه ریزی ما راه اندازی 150 واحد تولیدی در سطح استان بود که پیشروتر از این هدف گذاری، در 9 ماهه امسال تلاش شد تا بیش از 182 واحد صنعتی، تولیدی و اشتغالزا به بهره برداری برسد.

وی ظرفیت اشتغال این واحدها را پنج هزار نفر اعلام کرد و گفت: تمام هدف گذاری و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال جهش تولید تقویت حوزه اشتغال و توان افزایی در این بخش است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: 77 واحد راکد استان نیز جز برنامه ریزی های سازمان صمت بود تا آنها را وارد چرخه تولید کنیم که تا به امروز 50 واحد به چرخه فعالیت بازگشته تا توان اشتغال 900 نفر در سایه فعالیت این مجموعه ها فراهم آید.

صادقی رویکرد دیگر سازمان صنعت، معدن و تجارت را استفاده از ظرفیت خالی واحدها در جهت افزایش تولید اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 40 واحد تولیدی در استان اقدام به افزایش ظرفیت تولید کرده اند که این کار 30 تا 80 درصد توان تولید آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

182 واحد صنعتی در اردبیل به بهره برداری رسیده است

182 واحد صنعتی در اردبیل به بهره برداری رسیده است