مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 19:002021-01-16اجتماعي

بارندگی، فعلا روزهای خاکی را از خوزستان برده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: بارندگی های اخیر در خوزستان اثر چشمگیری بر کاهش تعداد روزهای خاکی داشته است به شکلی که در سال های 98 و 99 روز گرد و خاکی در خوزستان به یاد نداریم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: بارندگی های اخیر در خوزستان اثر چشمگیری بر کاهش تعداد روزهای خاکی داشته است به شکلی که در سال های 98 و 99 روز گرد و خاکی در خوزستان به یاد نداریم.

محمدجواد اشرفی در جلسه شورای برنامه ریزی خوزستان که امروز (27 دی ماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به اثر بارندگی های اخیر بر کاهش ریزگردها در خوزستان اظهار کرد: بارندگی های اخیر در خوزستان اثر چشمگیری بر کاهش تعداد روزهای خاکی داشته است به شکلی که در سال های 98 و 99 روز گرد و خاکی در خوزستان به یاد نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با تعبیری که از گرد و غبار خوزستان در سال های 96 و 95 به یاد داریم، در سال 98 تنها 40 روز را در خوزستان با شاخص ذرات کوچکتر از 10 میکرون (PM10) با گرد و خاک مواجه بودیم که ماندگاری و غلظت آن بسیار پایین بود.

این عدد در سال 99 نیز تنها 43 روز بود.

این شرایط آلودگی هوا تنها برای گروه های حساس، ناسالم است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان تصریح کرد: اقدامات مدیریتی در زمینه کنترل گرد و غبار در خوزستان انجام شده است که شاخص ترین آن، کشت حدود 30 هزار هک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی، فعلا روزهای خاکی را از خوزستان برده است

بارندگی، فعلا روزهای خاکی را از خوزستان برده است