مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:252021-01-17سياسي

حاجی پور: اگر واسکن فایزر خوب بود آمریکایی ها هیچ وقت آن را به ما نمی دادند


نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه اگر واسکن فایزر خوب بود آمریکایی ها هیچ وقت آن را به ما نمی دادند، گفت: باید بدانیم که دشمن همیشه کارش دشمنی کردن است و درصدد آسیب زدن به ما است.

- رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ممنوعیت خرید واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس، گفت: اگر واکسن فایزر خوب بود آمریکایی ها هیچ وقت آن را در اختیار ما قرار نمی دادند.

وی افزود: از سوی دیگر اگر واسکن فایزر و دیگر واکسن های آمریکایی و اروپایی تأثیر مثبت داشت اینقدر آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا در این کشورها بالا نبود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در سال های اخیر با تحریم های شدیدی از سوی آمریکا چه در حوزه اقتصادی و چه در حوزه های دیگر و به ویژه در حوزه دارویی مواجه بودیم اگر آنها به دنبال کمک به ما بودند تحریم های دارویی را بر می داشتند نه اینکه واکسنی که در کشور خود آنها جواب نداده بخواهند روی ملت ما آزمایش کنند.

حاجی پور خاطرنشان کرد: البته ملت ما به خوبی نسبت به این فریب آمریکایی ها آگاه هستند و در این باره هرگز تحت تأثیر ظاهرسازی آنها قرار نخواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی پور: اگر واسکن فایزر خوب بود آمریکایی ها هیچ وقت آن را به ما نمی دادند

حاجی پور: اگر واسکن فایزر خوب بود آمریکایی ها هیچ وقت آن را به ما نمی دادند