مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:302021-01-17سياسي

عیار جوانان کشور بالا است/ لزوم هوشمندی در فضای مجازی


مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه جوانان کشور به سلاح ایمان مجهز هستند، گفت: ایمان و بهره بردن از قدرت الهی باعث شده عیار جوانان کشور بالا رود.

- حجت الاسلام حجت سالاری مکی شب گذشته در مراسم ایام فاطمیه شهر آشخانه اظهار کرد: وقتی به عرصه جنگ اراده ها و فرهنگی نگاه می کنیم می بینیم ما برخی ابزارها و سلاح هایی داریم که طرف مقابل از آن بی بهره است.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: در بحث دعا کردن در روایات داریم که الدعا سلاح المومن و از آن طرف وقتی در کلمات بزرگان نگاه می کنیم می بینیم دعا سرمایه ارزنده ای برای جامعه اسلامی است.

وی افزود: زمانی در همین کشور در آبادان، آمریکایی ها و انگلیسی ها در مناطق مستعمره خود تابلویی را نصب می کردند مبنی بر اینکه ورود سگ و ایرانی به این مناطق ممنوع است؛ یعنی ایرانی جماعت تا این اندازه تحقیر می شد؛ اما امروز به جایگاهی رسیده ایم که در محاسبات دنیا حرف زیادی برای گفتن داریم؛ به گونه ای که در مذاکرات پنج به علاوه یک، پنج کشور دنیا یک طرف و ایران طرف دیگر می نشیند؛ یعنی پنج کشور باید حرف این یک کشور را گوش دهند.

سالاری مکی تصریح کرد: باید بدانیم چه چیزی باعث می شود یک کشور با عبور از آن وضعیت اسفناک، آن قدر بزرگ می شود که یک روزنامه نگار آمریکایی می گوید خجالت می کشیم کشوری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیار جوانان کشور بالا است/ لزوم هوشمندی در فضای مجازی

عیار جوانان کشور بالا است/ لزوم هوشمندی در فضای مجازی