مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:402021-01-17حوادث

ترافیک سنگین در ورودی و خروجی های مشهد


رییس پلیس راه خراسان رضوی از ترافیک پرحجم در محور مشهد به چناران و مشهد به شهرستان های طرقبه و شاندیز خبر داد و گفت: ترافیک در آزادراه شهید شوشتری نیز سنگین است.

- سرهنگ حسین میش مست در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ترافیک در محورهای مشهد به چناران و آزادراه شهید شوشتری باند رفت و برگشت و همچنین شهرستان های طرقبه و شاندیز پرحجم گزارش شده است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته شش فقره تصادف رخ داده که منجر به سه فقره تصادف جرحی با سه مصدوم و سه فقره تصادف خسارتی شده است.

وی افزود: وضعیت ترافیکی در محورهای دیگر استان عادی و روان است.

میش مست خاطرنشان کرد: توصیه ما به شهروندان در وهله اول پرهیز از سفرهای غیر ضروری است و در صورتی که مجبور به سفر هستند حتما نسبت به رعایت سرعت مجاز، رعایت فاصله طولی با وسایل نقلیه جلویی و بستن کمربند ایمنی برای کلیه سرنشینان خودرو توجه کافی داشته باشند.

گفتنی است؛ براساس آمارهای پزشکی قانونی کشور، در 8 ماهه نخست سال جاری تصادفات رانندگی 10 هزار و 775 کشته و 195 هزار و 790 نفر مصدوم بر جای گذاشته است که نسبت به مدت مشابه سال 98 تعداد فوت شدگان 14 درصد و تعداد مصدومان نیز نزدیک به 24 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در ورودی و خروجی های مشهد

ترافیک سنگین در ورودی و خروجی های مشهد