مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:052021-01-17سياسي

راه اندازی موزه دفاع مقدس در شهرستان اسدآباد


موزه دفاع مقدس شهرستان اسدآباد سال آینده راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید کتابی در جلسه شورای هماهنگی امور روحانیت دفاع مقدس شهرستان اسدآباد اظهار کرد: مهم ترین وظیفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس حفظ پیوند مردم، به ویژه آشنایی نسل جوان با شهدا است.

وی افزود: در شهرستان اسدآباد اقدامات ارزنده ای برای حفظ آثار و ارزش های شهدا انجام شده و در برنامه ریزی های انجام گرفته این اقدامات استمرار خواهد داشت.

کتابی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در راستای حفظ و نشر آثار شهدای دفاع مقدس به عنوان نقطه ای درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی آمادگی دارد، افزود: باید حقیقت شهدا، شجاعت و ازخودگذشتگی این عزیزان در تاریخ برای انتقال به نسل آینده ثبت شود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به 403 شهید دفاع مقدس شهرستان اسدآباد، ادامه داد: تمام کوچه و معابر شهر توسط شهرداری شهر به نام مبارک این شهدای گرانقدر نام گذاری شده است.

کتابی از راه اندازی موزه دفاع مقدس این شهرستان در سال آینده خبر داد و گفت: ساخت تندیس و المان سه خلبان شهید شهرستان اسدآباد توسط شهرداری شهر در دست اجرا قرار دارد.

وی از شهید سرتیپ دوم مظاهر رضاییان، سرگرد شهید رضا صادقی و سرتیپ شهید علی امجدیان به عنوان سه شهید خلبان اسدآبادی در نیروی هوایی ارتش کشور نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه دفاع مقدس در شهرستان اسدآباد

راه اندازی موزه دفاع مقدس در شهرستان اسدآباد