مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:302021-01-17سياسي

«نسیم آوا» همنوای مردم در فاطمیه شد/ تغییر رویکرد در مناسبت ها


محمدرضا محبی تهیه کننده و مجری برنامه «نسیم آوا» درباره تغییر رویکرد تولید و پخش این برنامه در ایام شهادت و مناسبت های ملی و مذهبی توضیحاتی ارائه کرد.

- محمدرضا محبی تهیه کننده و مجری برنامه نسیم آوا درباره تغییر رویکرد تولید و پخش این برنامه در ایام شهادت و مناسبت های ملی و مذهبی توضیحاتی ارائه کرد.

محمدرضا محبی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی نسیم آوا که از شبکه نسیم روی آنتن می رود درباره تغییر رویکرد این برنامه در مناسبت ها به خبرنگار مهر بیان کرد: ما با حمایت مدیران شبکه مناسبت ها را در این برنامه جدی تر می بینیم و رویکرد منفعل یا خنثی به آنها نداریم.

وی با اشاره به برنامه هایی که در ایام شهادت سردار سلیمانی پخش شد، گفت: ما در زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی سفری دو روزه به کرمان داشتیم، به مزار ایشان رفتیم و کلیپ ها و تصاویری با محور وی تولید شد.

فکر می کنم برنامه ما در آن ایام جزو معدود برنامه هایی بود که اینقدر متمرکز و مناسبتی برای شهادت سردار سلیمانی برنامه ریزی داشت.

محبی در ادامه درباره دیگر مناسبت ها گفت: ما برنامه را در مناسبت ها تعطیل نمی کنیم و اتفاقاً متناسب با این رویدادها و زمان ها برنامه ریزی دیگری ترتیب می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نسیم آوا» همنوای مردم در فاطمیه شد/ تغییر رویکرد در مناسبت ها

«نسیم آوا» همنوای مردم در فاطمیه شد/ تغییر رویکرد در مناسبت ها