مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:402021-01-17بين الملل

شرکت هیئت ورزشی رژیم صهیونیستی در مسابقات رالی داکار در عربستان


رسانه های اسراییلی گزارش دادند، 9 تن از رانندگان اسراییلی در مسابقات رالی داکار موتورسواری و اتوموبیل رانی 2021 در عربستان شرکت کردند.

- رسانه های اسراییلی گزارش دادند، 9 تن از رانندگان اسراییلی در مسابقات رالی داکار موتورسواری و اتوموبیل رانی 2021 در عربستان شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود ممنوعیت سفر اسراییلی ها به عربستان اما روزنامه تایمز اسراییل نوشت، رانندگانی از اراضی اشغالی در این رویداد ورزشی جهانی که عربستان در سال 2021 برای دومین سال متوالی میزبان است، شرکت کردند.

این روزنامه درباره نحوه حضور این رانندگان اسراییلی در این مسابقات نوشت، دنی پیرل و شارلی گوتلیپ دو راننده مسابقه رالی داکار از تیم MY Heritage به عنوان نماینده بلژیک در این مسابقات شرکت کردند و هیچ چیزی که نشان دهنده اسراییلی بودن آنها باشد، نداشتند اما گذرنامه هر دو متعلق به رژیم صهیونیستی است.

این تیم نیریت اوفیر، همکار تحقیقاتی در مرکز مطالعات حوزه خلیج فارس ازری در دانشگاه حیفا را همراهی کرد و وی در صفحه فیس بوک خود تصاویری با اشخاص دیگر از جمله ناصر العطیه، راننده قطری و صالح السیف، راننده سعودی منتشر کرد.

کاخ سفید اواخر سال 2020 برای برقراری روابط دیپلماتیک رسمی میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی امارات، بحرین، سودان و مراکش میانجی گری کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت هیئت ورزشی رژیم صهیونیستی در مسابقات رالی داکار در عربستان

شرکت هیئت ورزشی رژیم صهیونیستی در مسابقات رالی داکار در عربستان