مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 08:152021-01-17سياسي

ضرورت بهره گیری از تجارب و امکانات برای اتمام طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه


رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار تدارک تمامی امکانات و تجارب موجود در کشور برای تکمیل طرح انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه شد.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار تدارک تمامی امکانات و تجارب موجود در کشور برای تکمیل طرح انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عیسی کلانتری در ادامه بازدیدهای سر زده خود از پروژه های احیای دریاچه ارومیه، روز گذشته (27 دی ماه) از پروژه انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه بازدید کرد.

در این بازدید نماینده مجری طرح و نماینده قرارگاه سازندگی خانم الانبیا به بیان آخرین وضعیت عملیات اجرایی باقیمانده از این طرح ملی پرداختند.

معاون رییس جمهوری در جریان این بازدید با برشمردن حساسیت و توجه ویژه رییس جمهوری پس از برگزاری مراسم افتتاح 11 دیماه سد کانی سیب به صورت وبینار در حضور او و دستور کتبی بر اتمام هر چه سریع تر عملیات باقیمانده حفاری مکانیزه تونل انتقال آب این پروژه، خواستار تدارک تمامی امکانات و تجارب موجود در کشور شد.

شایان ذکر است در حال حاضر مجموعه بخش های مختلف طرح انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه به 96 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و تنها 1450 متر از حفاری تونل 36 کیلومتری این پروژه باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از تجارب و امکانات برای اتمام طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه

ضرورت بهره گیری از تجارب و امکانات برای اتمام طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه