مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 08:502021-01-17فرهنگي

تالار های نمایشی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش های بخش صحنه ای جشنواره در تالار وحدت، مجموعه تئاترشهر با اختصاص 4 سالن اصلی، چارسو، قشقایی و سایه، - تعدادی از تالار های نمایشی با ظرفیت 50 درصدی و با رعایت صد درصدی شیوه نامه ها و نکات بهداشتی، پذیرای آثار و مخاطبان سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر در ایام برگزاری این رویداد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش های بخش صحنه ای جشنواره در تالار وحدت، مجموعه تئاترشهر با اختصاص 4 سالن اصلی، چارسو، قشقایی و سایه، تالار مولوی، تالار حافظ، تماشاخانه ایرانشهر با دو سالن استاد ناظرزاده کرمانی و استاد سمندریان به صحنه می روند.

همچنین در سالن عباس جوانمرد خانه تئاتر آثار رادیوتئاتر اجرا خواهند شد.

گفتنی است همه آثار این بخش با رعایت موارد و نکات بهداشتی و اعمال محدودیت هایی جهت مقابله با کرونا و ظرفیت 50 درصدی اجرا خواهند شد.

جشنواره تئاتر فجر به عنوان مهم ترین رویداد رقابتی و جشنواره ای در عرصه هنر تئاتر و بازتاب دهنده آینه تمام نمای هنر انقلاب در ایام یوم الله دهه فجر امسال (1399) در شرایط سی ونهمین دوره خود را با دبیری حسین مسافرآستانه پشت سر می گذارد که شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور مختصات برگزاری جشنواره ها و فعالیت های هنری به ویژه در عرصه تئاتر را با شرایط بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار های نمایشی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر مشخص شد

تالار های نمایشی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر مشخص شد