مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 09:452021-01-17سياسي

بی توجهی دستگاه ها به متخصصان بومی/ جذب نیروی بومی فقط به اشتغال خدماتی ختم نشود


نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم گفت: اشتغال مردم بومی نباید فقط به اشتغال نیروهای خدماتی ختم و تعریف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیلم، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر امروز در بازدید از از مخازن نفتی شرکت پترو امید آسیا در بندر دیلم اظهار داشت: تعداد نیروهای بومی با توانمندی های لازم جهت مدیریت مجموعه های نفتی کم نیستند، گاهی ممکن است مورد توجه نباشند و در سطوح عالی مدیریتی از آن ها به نحو شایسته استفاده نشود.

  نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم افزود: اگر این نیروهای بومی در مدیریت مجموعه های مختلف قرار بگیرند به خصوص در مناطق پیرامونی محل زندگی خود می توانند با استفاده از دانش و تجربه و شناخت خود نسبت به منطقه زمینه ترقی و توسعه استان بوشهر را فراهم کنند.

  وی بیان داشت: دغدغه ما این است که فردی مسؤول باشد که بتواند از توان خود در جهت توسعه و پیشرفت استان بهره بگیرد به گونه ای که این همه ذخائر و منابع که می تواند منافع ملی داشته باشد و در کنار آن منافع مردم منطقه نیز تأمین شود و احساس نشود مناطقی برخوردار و توانمند هستند اما در عین حال احساس محرومیت کنند.

لزوم استفاده از دانش و تجربه نیروهای بومی جمیری با تاکید بر استفاده از دانش و تجربه نیروهای بومی افزود: این نگاه برای مردم استان مورد توقع است، نیروهای هم استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی دستگاه ها به متخصصان بومی/ جذب نیروی بومی فقط به اشتغال خدماتی ختم نشود

بی توجهی دستگاه ها به متخصصان بومی/ جذب نیروی بومی فقط به اشتغال خدماتی ختم نشود