مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 10:052021-01-17سياسي

استقبال سازمان ملل از تصمیم تشکیلات خودگردان برای برگزاری انتخابات


دبیرکل سازمان ملل متحد از تصمیم رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای برگزاری انتخابات ریاستی، شورای قانونگذاری و شورای ملی استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن استقبال از برگزاری انتخابات فلسطین گفت که برگزاری این انتخابات گام مهم و سرنوشت سازی برای وحدت فلسطین و اعطای مشروعیت به نهادهای ملی از جمله پارلمان و دولت است.

استفان دوگاریک سخنگوی گوترش به نقل از وی همچنین مسئولان فلسطین را به تسهیل، تقویت و حمایت از مشارکت سیاسی زنان در تمامی مراحل انتخابات فراخواند.

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، گوترش ابراز امیدواری کرد که برگزاری انتخابات در تحقق راه حل دولت بر اساس مرزهای ما قبل سال 1967 مطابق با قطعنامه های سازمان ملل، توافقنامه های دوجانبه و قانون بین المللی موثر باشد.

محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دو روز پیش در دیدار با حنا ناصر ، رییس کمیته برگزاری انتخابات، طی حکمی موعد انتخابات سه گانه را اعلام کرد.

بر اساس این حکم، انتخابات پارلمانی در تاریخ 22 ماه مه 2021 (یکم خرداد 1400)، انتخابات ریاستی 31 جولای ( 9 مرداد 1400) و شورای ملی 31 آگوست (9 شهریور) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال سازمان ملل از تصمیم تشکیلات خودگردان برای برگزاری انتخابات

استقبال سازمان ملل از تصمیم تشکیلات خودگردان برای برگزاری انتخابات