مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 11:402021-01-17حوادث

فرشته نجات کودک 14 ماهه/طنین دلنوازترین آهنگ حیات


کودک 14 ماهه ای که فاقد هرگونه علائم حیاتی از قبیل نبض و تنفس بود با عملیات احیای تکنیسین اورژانس تبریز نجات یافت و صدای گریه اش زیباترین طنین برای رفع خستگی فرشته نجاتش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، زندگی فرزندم را مدیون اقدامات هوشمندانه و به موقع کادر اورژانس می دانم، طوری برای بازگرداندن دخترم تلاش می کرد که گویای فرزند خودش دچار مشکل شده است .

این را مادری می گوید که کودک 14 ماهه اش با عملیات احیای تکنیسین اورژانس تبریز از مرگ حتمی نجات یافت.

دخترک سرما خورده بود، مادر او را به حمام می برد، پس از حمام کردن بر روی دستانش از حال می رود، رنگش سیاه می شود و دیگر جوابی نمی دهد.

مادر سراسیمه با اورژانس 115 تماس می گیرد.

چند دقیقه پس از تماس با فوریت های پزشکی، کارشناس اورژانس از راه می رسد، بلافاصله احیا کودک را شروع می کند و با انجام اقدامات پیش درمانی این نوزاد را به بیمارستان منتقل می کند.

خانم طاهری مادر این کودک مهم ترین لحظات از این اتفاق را شنیدن صدای گریه کودک در آمبولانس می داند و می گوید: وقتی دخترم در داخل آمبولانس شروع به گریه کرد، من آنقدر خوشحال و شاد شدم که از حال رفتم .

او می گوید: زندگی فرزندم را مدیون اقدامات هوشمندانه و به موقع کادر اورژانس می دانم، طوری برای بازگرداندن دخترم تلاش می کرد که گویای فرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشته نجات کودک 14 ماهه/طنین دلنوازترین آهنگ حیات

فرشته نجات کودک 14 ماهه/طنین دلنوازترین آهنگ حیات