مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 14:252021-01-17سياسي

ابهت آمریکا پس از شهادت حاج قاسم در جهان شکست


پس از شهادت حاج قاسم همه ابهت و قدرت آمریکا در جهان شکست و امروز دچار فروپاشی و مشکلات غیر قابل جبران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد مارانی بعدازظهر جمعه در یادواره شهید محمد علی الله دادی در جوار تربت پاک این شهید و دیگر شهدای پاریز اظهار کرد: ارزش شهدا را با هیچ چیز نمی توان بیان کرد زیرا کسی که جانش را در طبق اخلاص می گذارد و آن را برای راه خدا تقدیم می کند با ریختن اولین قطره خونش به ملاقات خدا می رود و ارزشی بالاتر از این نیست.

در بیان ویژگی های شهید الله دادی گفت: مظلوم ترین رزمندگان دوره دفاع مقدس بچه های تیپ ادوات بودند که شهید الله دادی یکی از این بچه های مظلوم بود که با شجاعت و جسارت لازم سخت ترین کارها را در میدان نبرد انجام می داد و خود را در همه عملیات هایی که حضور داشت در وسط میدان قرار داشت در حالی که می توانست از قرارگاه فرماندهی کند.

سردار مارانی ضمن اشاره به ویژگی های شهید الله دادی گفت: شهید الله دادی سه دوره خدمتی داشت؛ یک دوره دفاع مقدس که کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشت و در عملیات های مختلف با شجاعت و جسارت تمام در میدان نبرد حضور داشت.

دوره دوم خدمت این شهید امنیت جنوب شرق بود که با تمام اشرار که آسایش و آرامش مردم را گرفته بودند، مبارزه کرد و امنیت را این منطقه به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهت آمریکا پس از شهادت حاج قاسم در جهان شکست

ابهت آمریکا پس از شهادت حاج قاسم در جهان شکست