مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 15:152021-01-17سياسي

پایتخت عطر بهشت گرفت/ بازگشت غرورآمیز شهدا با سربند یا زهرا(س)


همزمان با روز عزای فاطمی، کوچه و خیابان ها همراه با سوگواری یاس نبی، میزبان لاله های بی نشان و دور از وطنی بودند که پس از قریب به 40 سال به آغوش خانواده بازگشته و وداع مادران چشم انتظار را پایان دادند.

- خبرگزاری فارس از تهران؛ نیاز گلی: نام حضرت فاطمه(س) در تمام لحظات زینت بخش جبهه های حق علیه باطل بود و سربند یا زهرا(س) در کارزارهای کربلای 5 تا والفجر 8 چون نگینی بر پیشانی مدافعان وطن می درخشید چرا که نام مبارک بانوی آب و آیینه همواره گره گشایی می کرد.

  لاله های دور از وطن، امروز همزمان با سالروز شهادت جانسوز کوثر یکتای نبی که رزمندگان و ایثارگران، پیروزی های زیادی را وامدار نام مقدسش هستند، پس از قریب به 40 سال به آغوش خانواده بازگشته و بر شانه های عاشقان آل الله تا منزلگاه ابدی بدرقه شدند.

مردم مؤمن و ولایت مدار که امروز داغدار و عزادار ام ابیها هستند، با استقبال پرشور از شهدای تازه به میهن بازگشته، به رغم گذشت بیش از سه دهه از پایان جنگ، نشان دادند که یاد و خاطره و سلوک شهدا را هرگز فراموش نخواهند کرد.

شهرستان های تهران مزین به 6 شهید/ بوی بازگشت لاله ها پایتخت را عطرآگین کرد امروز چهار شهرستان در استان تهران میزبان لاله هایی بودند که با سربند یا زهرا(س) و در ایام فاطمیه به وطن بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت عطر بهشت گرفت/ بازگشت غرورآمیز شهدا با سربند یا زهرا(س)

پایتخت عطر بهشت گرفت/ بازگشت غرورآمیز شهدا با سربند یا زهرا(س)