مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 17:202021-01-17سياسي

توزیع نان نذری به مناسبت شهادت بانوی دو عالم(س) در دیشموک


به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 1000 قرص نان با حضور نماینده سازمان تبلیغات دیشموک در روستاهای ریزک، چندار و رودریش توزیع گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 1000 قرص نان با حضور نماینده سازمان تبلیغات دیشموک در روستاهای ریزک، چندار و رودریش توزیع گردید.

حجت الاسلام سید غلامحسن درسته با بیان اینکه فاطمه الگوی مناسبی است برای بانوان است اظهار کرد: به مناسبت شهادت بانوی اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س) 1000قرص نان در روستاهای اطراف دیشموک با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی توزیع شد.

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: در تمام روستاهای اطراف دیشموک برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در دیشموک گفت:تسبیحات حضرت زهرا(س) ، مصحف فاطمه و خطبه فدکیه بخشی از میراث معنوی حضرت فاطمه است و مصحف فاطمه بهترین کتابی است که شامل سخنانی که فرشته الهی به او الهام کرده و امام علی(ع) آنها را نوشته است به مردم توصیه می کنم جهت شناختن هر چه بهتر بانوی اسلام تهیه و استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: نذری دادن در این ایام شامل برکات زیادی است که انسان در زندگی خود از این برکات بی نصیب نخواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نان نذری به مناسبت شهادت بانوی دو عالم(س) در دیشموک

توزیع نان نذری به مناسبت شهادت بانوی دو عالم(س) در دیشموک