مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 04:202021-01-18بين الملل

بازداشت ده ها تن در ناآرامی های تونس


وزارت کشور تونس روز یکشنبه از بازداشت ده ها جوان در پی درگیری های شبانه در پایتخت و دیگر شهرهای این کشور به رغم تعطیلی کامل و مقررات منع آمد و شد برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری فرانسه، این درگیری ها که علل آن تا کنون مشخص نشده است، در فضایی از بی ثباتی سیاسی، مشکلات اجتماعی و اقتصادی در تونس بعد از گذشت 10 سال از سرنگونی رژیم زین العابدین بن علی رییس جمهوری مخلوع صورت می گیرد.

خالد الحیونی سخنگوی وزارت کشور تونس به خبرگزاری فرانسه گفت: با وجود مقررات منع آمد و شد، دهها جوان طی دو شب گذشته با حضور در خیابان ها، اقدام به شکستن ویترین مغازه ها، شیشه خودروها، سرقت و پرتاب سنگ به سوی نیروهای پلیس کردند.

وی افزود: ده ها جوان که سن بیشترشان بین 14 تا 17 سال است، دستگیر شده اند.

او از خانواده ها خواست مراقب فرزندان خود باشند.

بر اساس این گزارش، فیلم های ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده جوانانی را در برخی شهرها در حال آتش زدن لاستیک، درگیری با پلیس، کندن در مغازه ها و غارت لوازم خانه نشان می دهد.

به گفته سخنگوی وزارت کشور تونس و نوارهای ویدیویی منتشر شده در اینترنت، اعمال خشونت بار در مناطق شلوغ به ویژه در شهرهای تونس، بنزرت، منزل بورقیبه (شمال)، سوسه (شرق)، نابل (شمال غرب) و سلینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت ده ها تن در ناآرامی های تونس

بازداشت ده ها تن در ناآرامی های تونس