مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:102021-01-18بين الملل

شرط پادشاه مغرب برای سفر به فلسطین اشغالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عادی سازی روابط امارات، بحرین، سودان و مغرب با رژیم صهیونیستی خشم و اعتراض های گسترده ای را در میان ملت های عربی و اسلامی در پی داشته است، - خبرگزاری فلسطینی معا گزارش داد که محمد ششم پادشاه مغرب که در پی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی نتانیاهو برای سفر به تل آویو دعوت شده، دیدار خود از فلسطین اشغالی را به از سرگیری مذاکرات سازش میان اسراییل و فلسطینی ها مشروط کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عادی سازی روابط امارات، بحرین، سودان و مغرب با رژیم صهیونیستی خشم و اعتراض های گسترده ای را در میان ملت های عربی و اسلامی در پی داشته است، تا جایی که از آن به عنوان خیانت به آرمان فلسطین یاد می شود.

روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از منابع فرانسوی نوشت: دیوید جوفرین رییس دفتر ارتباطی اسراییل در مغرب که تا چند روز دیگر به رباط می رود، برای پیشبرد این سفر تلاش خواهد کرد.

پادشاه مغرب به عنوان رییس کمیته قدس سازمان همکاری اسلامی می خواهد از این منصب برای ازسرگیری نقش میانجگری کشورش که از زمان امضای توافقنامه صلح با مصر بر عهده داشته و نیز پیشبرد روند صلح اسلو و دارالبیضا استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط پادشاه مغرب برای سفر به فلسطین اشغالی

شرط پادشاه مغرب برای سفر به فلسطین اشغالی