مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:152021-01-18سياسي

برگزاری کارگاه ادبی نگارش رمان تاریخی با محوریت شیخ محمد خیابانی


دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ محمد خیابانی ار برگزاری کارگاه ادبی نگارش رمان تاریخی با محوریت شهید شیخ محمد خیابانی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ محمد خیابانی ار برگزاری کارگاه ادبی نگارش رمان تاریخی با محوریت شهید شیخ محمد خیابانی خبر داد.

حجت الاسلام الیاس ابراهیمی با اعلام این خبر، افزود: این کارگاه ادبی با حضور دکتر حمیدرضا شاه آبادی و نوجوانان و مربیان مراکز فرهنگی و هنری برگزار شده و شاه آبادی نویسنده سرشناس ادبیات کودک و نوجوان در مورد ویژگی های نگارش رمان تاریخی به ارائه سخنرانی خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: آشنایی نوجوانان و مربیان با نحوه نگارش رمان و داستان با محوریت شخصیت های تاریخی به ویژه شیخ شهید محمد خیابانی از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، ادبی است.

وی، خوانش و نقد و بررسی تعدادی از آثار ادبی نوجوانان در مورد شیخ شهید را از دیگر برنامه های این نشست ادبی بیان کرد و افزود: این کارگاه روز سه شنبه 30 دی ماه از ساعت 15 و 30 دقیقه در تالار خاقانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به نقل از ستاد بزرگداشت شیخ محمد خیابانی، حجت الاسلام ابراهیمی ضمن تقدیر از مدیر کل و مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خاطر همکاری گرم و صمیمی با ستاد بزرگداشت شیخ شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه ادبی نگارش رمان تاریخی با محوریت شیخ محمد خیابانی

برگزاری کارگاه ادبی نگارش رمان تاریخی با محوریت شیخ محمد خیابانی