مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:152021-01-18بين الملل

چالش تازه ای برای بایدن؛ اطلاعات محرمانه به ترامپ داده شود یا نشود؟


مشاور ارشد جو بایدن تاکید کرد، رییس جمهوری منتخب آمریکا برای تصمیم گیری درباره اینکه آیا اطلاعات محرمانه را با دونالد ترامپ بعد از خروج او از قدرت به اشتراک بگذارد یا خیر، - مشاور ارشد جو بایدن تاکید کرد، رییس جمهوری منتخب آمریکا برای تصمیم گیری درباره اینکه آیا اطلاعات محرمانه را با دونالد ترامپ بعد از خروج او از قدرت به اشتراک بگذارد یا خیر، منتظر توصیه مشاوران اطلاعاتی خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ران کلین، رییس آتی ستاد کارکنان کاخ سفید این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که سو گوردون، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا در مطلبی علیه به اشتراک گذاشتن چنین اطلاعاتی با ترامپ پس از خروج او از ریاست جمهوری صحبت کرده بود.

سو گوردون در مطلبی برای واشنگتن پست تحت عنوان رییس جمهور ترامپ سابق نیازی ندارد بداند، اطلاعات او را قطع کنید نوشت: با این اقدام ساده که حق ویژه رییس جمهوری جدید است، جو بایدن می تواند یک جنبه از خطر امنیت ملی بالقوه از جانب دونالد ترامپ را به عنوان یک شهروند ساده محدود کند.

ران کلین در واکنش به توصیه گوردون به شبکه خبری سی ان ان گفت که بایدن پیش از هرگونه تصمیم گیری می خواهد تا از کارشناسان اطلاعاتی خودش نظر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش تازه ای برای بایدن؛ اطلاعات محرمانه به ترامپ داده شود یا نشود؟

چالش تازه ای برای بایدن؛ اطلاعات محرمانه به ترامپ داده شود یا نشود؟