مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:252021-01-18اقتصادي

هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در کرمانشاه برگزار می شود


مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت: هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان استانی از تاریخ 29 دی ماه لغایت چهارم بهمن ماه با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مبلمان استان در کرمانشاه برگزار می شود.

- حامد وفاپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه امروزه با توجه به علاقه ی مردم به تغییر و تنوع در محیط زندگی و منزل،  صنعت مبلمان  رشد فزاینده ای پیدا کرده از برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان استانی در کرمانشاه خبر داد.

وی ادامه داد: نمایشگاه تخصصی مبلمان استانی از تاریخ 29 دی ماه لغایت چهارم بهمن ماه به مدت 6 روز با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مبلمان استان و با نظارت و همکاری اتحادیه کابینت کاران و درودگران کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود.

  مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه افزود: با توجه به استقبال مردم و علاقمند و به منظور پاسخگویی به سلایق شهروندان و نیز ارتقا سطح کیفی و علمی تولیدکنندگان و با هدف معرفی محصولات متنوع این صنعت، برگزاری نمایشگاه مبلمان در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 55 مشارکت کننده از استان کرمانشاه تولیدات و محصولات خود را در ایام برگزاری نمایشگاه در معرض دید با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در کرمانشاه برگزار می شود

هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در کرمانشاه برگزار می شود